Shoplinks.Asia

Wednesday, January 4, 2017

Cabaran 7 Hari Blogging - #3 Makanan Kegemaran

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masuk hari ketiga dah nie..
Cam tak caya je..
Makanan kegemaran Sha..
Banyak tau yang Sha suka..
Sebab Sha memang suka makan dan suka mencuba makanan baru..

Sha suka makan asam pedas tetel, memang feveret..
Kalau boleh hari-hari nak makan..
Sha suka ikan cencaru sumbat.. 
Terutama sekali yang jual dekat kantin tempat kerja Sha.. sedap.. memang best..
Sha suka makan sup cendawan..
Buat cicah dengan garlic bread..
Sha suka makanan western macam spaghetti, pizza dan juga KFC..
Sha juga suka makan buah mangga (walaupun tak boleh makan banyak)..
Apa lagi ye.. hehehe..
Kan dah kata, Sha suka makan..
Ha yang terbaru kuih keria gula Melaka..
Sedap wei.. Tapi yang nie tak yah g Melaka pun..
Dekat Behrang nie pun ada jual..
Seketul 60sen.. tapi memang berbaloi..
Sedap, lembut, gebu dan rasa ubi je..

Tu je lah.. kang tak larat korang nak baca..
Hahaha..


6 comments:

  1. Wahh, kiranya kak Sha tak cerewet la pasal makanan...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah cerewet sangat.. kenkadang memilih gak.. hehehe

      Delete
  2. Emmmm. Sedapnya mangga. Jadi tringin pulak rasa nak makan. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun sama.. tetibe cam nak beli mangga lak petang karang.. hehehe

      Delete
  3. asam pedas tetel memang win.
    bertambah nasi dibuat nyer, kan...

    ReplyDelete
  4. sama..MV suka mangga tapi dah tua gigi tak tahan ngilu haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI