Sunday, January 29, 2017

Limau Bali

Assalammualaikum..
Hye semua..

Balik kampung jenguk pokok Limau Bali ini dulu.. Sha memang tak sangka masih berbuah.. Yelah usia pokok ni dah lama kot.. Masa zaman Sha kecik-kecik lagi pokok ini dah besar ini tau.. Tapi Alhamdulillah.. Sampai sekarang masih berbuah.. Buahnya pun Alhamdulillah, cantik-cantik.. Isi pun masih manis..

Ini antara salah satu buah kegemaran Sha.. Kupas kulitnya, bubuh dalam peti ais bagi sejuk.. Kemudian makan depan tv @ sambil baca buku.. Pergh!! Memang tak merasalah orang lain.. hehehe.. Sedap tau..

Limau Bali

Limau Bali

Limau Bali
Buah yang tinggal..
Banyak dah bagi orang..

4 comments:

  1. Lamanya tak makan limau ni! Dulu suka sangat makan.. Q_Q

    ReplyDelete
  2. Abah ada tanam belakang rumah, saya suka makan... Tapi terpaksa buang sebab luaskan kawasan rumah... Sangat manis...

    ReplyDelete
  3. tak sanggup nak kupas je hehe makan nak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »