Shoplinks.Asia

Monday, July 13, 2015

GST: Surat Terbuka Pelajar Sekolah Untuk PM


Sedihnya.. Bukan luahan adik nie jer tapi semua rakyat rasa terbeban dengan GST..
Harga barang mencanak-canak naik...
Macam mana lagi nak berjimat.. Belum apa-apa, harga Minyak pula naik...
Baca lebih lanjut di SINI dan SINI

7 comments:

  1. Touchingnya,...memang dapat rasa kesan GST. Takdenya yang tak membebankan.

    ReplyDelete
  2. sedihnya ayat yg dia tulis.. ada ka pak menteri nk baca psal ni

    ReplyDelete
  3. Dua dalam satu nie, buat kerja sekolah dan surat untuk PM...

    ReplyDelete
  4. Semoga adik ni tabah..alang kita yang sederhana ni pun..terasa beban dgn GST..ini kn pula keluarga yg kurang mampu..hmmm

    ReplyDelete
  5. Adoii..

    tak semua orang senang..

    Cikgu sempat bagi nota pulak kat bawah tu...

    ReplyDelete
  6. tula sikit minyak naik
    dia tau kalau mnyak naik mane pon org akan tetap beli tetap gune

    ReplyDelete
  7. kita yang bekerja pun terasa dengan kenaikan harga barangan dan jugak GST.. inikan plak orang yang kurang berkemampuan, lagi terasa kesannya..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI