Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, June 27, 2016

Amani Yang Fobia

Assalamualaikum..
Hye semua...

21.06.2016, Sha bawa Amani untuk rawatan susulan
di Klinik Pakar Pergigian Tanjung Malim..
Pemeriksaan selepas pembedahan..
Sama seperti keadaan Amani sebelum ini, jenuh pujuk dia..
Langsung Amani tak nak duduk atas kerusi yang sepatutnya..
Kesian juga tengok doktor tu nak periksa Amani..

Masa buat pemeriksaan itu, terjumpalah gigi Amani yang perlu ditampal..
Ada sedikit kerosakkan.. Kalau tak tampal mungki akan lagi teruk..
Malangnya, Amani tetap tak nak duduk atas kerusi tu..
Maka sesi pujuk memujuk pun bermula..
Macam-macam cara terpaksa dilakukan..
Mujurlah doktor tu baik dan lemah lembut..

Setelah puas memujuk, akhirnya Amani duduk juga atas kerusi tu..
Maka bermulalah perjanjian antara Amani dan doktor..
Insya Allah lepas raya baru lah sesi menampal gigi Amani..
Alahai Amani.. semoga masa tarikh temujanji tu nanti,
Amani tak buat perangai...

 
Kerusi yang Amani fobia sangat...

3 comments:

  1. kalau itu macam jangan kata amani, acik ni pun takut hahaha..gigi dah berlubang nih tapi belum jumpa dokte lagi, takut punya pasal

    ReplyDelete
  2. amani ni mcm anak sulung mv...jenis takut nak caut gigi

    ReplyDelete
  3. hehe. Amani kan kut. namo takut2. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI