Sambal Kicap Moden - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, June 17, 2016

Sambal Kicap Moden

Assalamualaikum..
Hye semua..

Saja nak share dengan kengkawan..
Sekarang nie semuanya instant..
Mudah dan cepat..
Tak payah nak bersusah payah..

Contoh paling mudah..
Sekarang dah dibotolkan..
Sambal kicap..
Pencicah ikan bakar dan apa saja yang anda suka..

Sha beli ini dekat Melaka..
Dekat area klebang.. Gerai tepi jalan sahaja..

Kalau nak lagi sedap, perah sikit limau..
Memang terangkat..

Tak payah lagi nak susah-susah
Potong cili padi, hiris bawang ..

 
Sebotol RM4

11 comments:

  1. Wahhh nmpk terangkat tu mesti best. peda tak kaksha. Agak2 dkt ngeri lain ada tak ?psst ain klik tabung anak2 jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seriously best ain.. Dekat negeri lain x pernah jumpa lagi..

      Delete
  2. kannnnn skrg semua benda ada..tgu nak makan je haha
    senang sikit keje didapur kan

    ReplyDelete
  3. MUDAH KAN SEMUA SEGERA SEKARANG

    SINGGAH RAMADHAN

    https://belogs.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. hahaha.. mesti terangkat dh ni

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Sedap.. nanti bolehlah cari kalau ke Melaka..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..