Shoplinks.Asia

Wednesday, June 22, 2016

Garo

Assalamualaikum..
Hye semua..
Memula citer Garo yang tengok..
Mengguna pakai tajuk Garo sahaja..
Ditayangkan di 8TV kalau tak salah Sha pada tahun 2008..

Mempunyai 25 episod mengisahkan tentang Kouga Saezima
yang menjadi Golden Knight Garo..
Cerita dia simple jer.. Kouga kena lawan dan bunuh semua Horror..
Masa dia berperang tu dia selamatkan seorang perempuan ini..
Malangnya perempuan itu cuma ada seratus hari sahaja sebelum dia mati dalam keadaan yang menyakitkan sebab dah terkena darah Horror.. Nama perempuan itu Kouru.. Demi menyelamatkan Kouru, Kouga pun berusaha mencari jalan bagaimana memulihkan Kouru semula sambil melawan Horror.. Memang best dah ohsem.. Owh ya.. Hero dia comel..

 

Kouga Saezima dan Rei Suzumura

 
Kouga Saezima dan Kaoru Mitsuki

Kouga Saezima (Hiroki Konishi)

3 comments:

  1. Rasa pernah layan lupa dah hihihihi

    ReplyDelete
  2. hahaha tak igt. kalau ada pun mesti dah lupa cerita dia mcm mna. Selalu japan ni cerita ultraman ja ain layan ><

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI