Mee Siput - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, June 10, 2016

Mee Siput

Assalamualaikum..
Hye semua..
Inilah mee siput yang menjadi kegemaran Sha..
Susah nak dapat kat belah Perak ini..
Banyak dekat Johor..

Paling Sha suka kalau Mee Siput ini digoreng..
Memang Rangup.. Cicah pula dengan Sambal..
Memang terangkat..

Dimasak macam mee goreng dengan rencah yang pelbagai pun sedap..

 
RM4.50 sebungkus

 
Mee Siput
Keluaran Bumiputera
MJ Usahawan Jaya Ent.
21-B, Kampung Sungai Gambir, Ledang, Johor
Tempahan Hubungi : 011-23855532 / 019-6205422

 
Ini yang dah siap digoreng..
Pergh!!! Memang ohsem..
Cicah pula dengan sambal tumis...
Memang terbaik!!

5 comments:

  1. tak pernah lagi kak ana makan ni SHa, memang goreng pastu makan terus ye, teringin lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye Kak Ana.. Kalau jalan belah2 Muar, ada jual.. Dekat pekan Merlimau pun ada.. Memang sedap.. 1 keping RM1.. datang sekali dengan sos @ sambal tumis..

      Delete
  2. orang joho memang suka makan mee siput ni...

    ReplyDelete
  3. ekin tak pernah lagi try mee siput ni tengok pun tak rajin

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..