Tuesday, June 28, 2016

Sampul FlexiPack Domestik (Kuning)

Assalamualaikum..
Hye semua.. sekadar perkongsian bersama..
Sha selalu juga terima barang dalam sampul flexi ini..
Tapi sha belum pernah pos guna sampul flexi ini..

Rasa macam nak cuba..
Disebabkan perasaan ingin tahu, Sha dahpun beli sampul yang berharga RM4.77 tapi bayar kat kaunter pos tu RM4.50 jer..
Sampul ini ada dua saiz..
Satu yang berharga RM4.77 untuk berat 1kg
Satu lagi berharga RM5.83 untuk berat 2kg

Walaupun ini Sampul berbayar dan boleh dijejak,
namun penghantarannya sama seperti pos biasa ye..
3-5 hari baru sampai pada penerima..

Jadi kalau x urgent, sesuailah guna sampul nie..

 
Ini iklan dekat pejabat pos biasa..
Sha beli sampul ini dekat pejabat pos Behrang Stesen, Perak.

Bahagian hadapan sampul..

Ini dekat bahagian atas..

Bahagian belakang..

Ini pula terma dan syarat ye..

3 comments:

  1. tapi kan kira murah dan berbaloi lah juga dengan harganya...kalau benda penting sesuai guna ni

    ReplyDelete
  2. tak pernah tgok pun sampul mcm ni. hehe kena p spy pejabat pos ni. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »