Shoplinks.Asia

Tuesday, June 14, 2016

Membakar Biskut Raya di Pejabat

Assalamualaikum..
Hye semua..
Jumaat (10.06.2016)
Sha membakar biskut bersama rakan-rakan pejabat..
Bos kami pun joint sekali..

Resepi kali ini Sha yang sediakan bahan-bahannya..
Boleh pula terlupa bawa esen vanilla dan penimbang..
Namun begitu, biskut berjaya juga disiapkan..
Kami main agak-agak je sukatan dia..

Resepi yang kami buat ini, Sha pernah sharekan di entry
Biskut Cornflakes aka Red Pearl Cookies
Resepi yang sama cuma Sha gantikan badam dengan coklat chip..
Saja nak cuba pelbagaikan..

Banyak juga kami dapat..
Kalau saiz yang sama mungkin lagi banyak..
Resepi ini mudah dan ringkas..
Bahan pun tak banyak, hanya menggunakan 5 bahan asas
dan dua bahan sampingan..


 
Adunan menanti untuk dibakar..
 
 
Adunan pertama..
Terlupa bubuh hiasan..
 
 
Bersama balang biskut masing-masing..
 
 
Biskut kami yang dah siap.. 

10 comments:

  1. nak resipi boleh?? nampak sedap

    ReplyDelete
  2. Amboi syoknyaa buat kuih dkt opis. Kalau ain masak2 dkt opis msti ain dgn sorang lagi pekerja perempuan je yg buat. yg lain menyebok. ahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syok sebab semua perempuankan.. hehehe..

      Delete
  3. wahh nampak macam sedap jeee biskut tuu.. hehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya... tak sabaq jugak nak buattt

    ReplyDelete
  5. share lah resepi..wah sportingnya bos sha

    ReplyDelete
  6. resepi gak buatnya tak taw hihihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI