Shoplinks.Asia

Wednesday, June 15, 2016

Main Kutu Periuk

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kutu kat sini bukan haiwan jahat yang duduk atas kepala tu ye..
Main kutu dekat sini bermaksud kita main ramai-ramai dengan bayaran dan tempoh tertentu..
Selalunya orang main kutu duit..
Tapi sekarang ini, macam-macam kutu ada..
Kutu emas..
Kutu Bantal kekabu..
Kutu Tilam..
Kutu periuk..

Sha main kutu duit juga..
main dengan kawan-kawan opis..
So kalau ada yang menipu or perkara yang tidak diingini berlaku,
pelakunya senang nak dicari..

Sha pernah main kutu bantal..
Tapi tak ingat bayar berapa dan berape orang main..

Sekarang yang paling latest Sha main, kutu periuk..
Bayar RM35.00 sebulan kali 3 bulan kali 3 pemain..
So harga periuk jadi RM105.00 termasuk postage ye..
Periuk Sha sampai pada 10.06.2016.. Ohsem..

Owh ya.. Sha main kutu ini secara online..
Orangnya memang Sha kenal dari sekolah..
Selalu beli barang dengan dia..
Sebab tu Sha berani main kutu dengan dia..

Kadang-kadang kita nak keluar duit segedebuk tak mampu,
So main kutu ini adalah alternatif lain..
Tapi kena bagi komitment la..
Kalau rasa memang tak boleh bagi comitment,
Better jangan main.. Sebab kita bukan sahaja akan menyusahkan ibu kutu..
Malah kawan-kawan lain yang main kutu...

Kalau berminat.. Bolehlah pergi ke FB : Aza Zua

 
Bungkusan pertama...
 
 
Bungkusan kedua..
 
 
Alhamdulillah.. Periuknya ok..
Sebenarnya Sha pilih corak lain..
Tapi dah habis stok.. So random je amik warna merah nie....
Lawa dan membangkitkan mood untuk memasak..

7 comments:

  1. kita pun sebelum ada anak main kutu corelle la kutu tupperware la.. kutu duit mmg sentiasa main.. lepas ada anak2 dah takder nak main kutu pinggan mangkuk dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Cantikkk ! Dah lama tak main kutu ni. Tgok mak ain je dok main kutu batik. Hehe

    ReplyDelete
  3. cantik klu tak buat masak buat hidang atas meja pun lawa kan

    ReplyDelete
  4. x pernah main sha..mana tau nnt ada buat lagi..ajak MV k

    ReplyDelete
  5. wahhhh comelnya periuk teringin nak main gak...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI