Please Prove You're Not A Robot. - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, August 22, 2016

Please Prove You're Not A Robot.

Assalamualaikum..
Hye semua...

Kenapalah agaknya tajuk tu yang keluar ye??
Sebenarnya, Sha pun tak pasti..
Adakah masalah ini hanya melanda Sha seorang atau orang lain..

Sekarang ini kalau Sha komen lebih dari dua je, mesti dia keluar..
Tapi bagus juga.. Kenapa Sha cakap bagus..?
Sebab ianya membuatkan Sha jadi lebih sabar dan pengingat..
Kalau dulu, Sha memang akan give up bila mende ini keluar..
Sebab lepas je kita tick, dia akan suruh kita pilih gambar..
Kalau tick je, memang cepatlah..
bila nak kena pilih gambar itu yang sakit hati..
sebab apa? Sebab kadang-kadang kita dah pilih gambar ikut apa yang dia nak..
Tapi dia kata salah.. dia keluarkan gambar lain pula..
Tu yang stress tu..

Tapi sekarang tidak lagi..
Sha amik mende ini sebagai positif..
Nak seribu daya.. Tak nak seribu dalih..
Gigih tak gigihlah.. kikikiki..
Sampai dah boleh teka dia nak suh pilih gambar apa tanpa tengok soalan..
Nampak tak betapa rajinnya Sha mengomen..

So bila keluar je mende ini, Sha terus automatik jadi sabar..
Sabar sangat.. Kikikiki...
Macam mana pula dengan kawan-kawan?
Menghadapi masalah yang sama?
Apakah penyelesaian kawan-kawan?

 
Sila buktikan anda bukan robot..

8 comments:

  1. sma jugk sis..dua tiga hri nie asyik muncul je..kekdg mls jgk nk layn..terus x jd komen..ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha bertabahlah juga meninggalkan komen.. kikikiki

      Delete
  2. biasanya kluor klu rajin komen yak. tp ok la spam pun kurang n terkawal. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. kadang2 oklah.. kalau kerap, stress gak..

      Delete
  3. ekin setiap hari jadi macam ni... jenuh nak mejawab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan ekin kan.. Tapi demi kawan2 dan kemenangan.. kugagahkan juga.. kikikiki

      Delete
  4. hihi MV pun ada buat entry pasal ni...so kit aprove kan aja lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita MV.. Approve kan saja.. kikiki

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..