Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, August 18, 2016

Demimu Aloevera Soothing Gel

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha joint GA Aloevera Soothing Gel di Blog Baju Warna Coklat.
Disebabkan syarat peraduan untuk menang ialah komen dpaling banyak,
maka Sha pun bersungguh-sungguh hantar komen..
Yang menyakitkan hati bila kena sahkan kita ini robot ke bukan..
Sebab kena pilih-pilih gambar..

Disebabkan nak juga Aloevera Soothing Gel ini,
paksalah diri supaya bertabah dengan perangai google ini..
Sakit hati tau..
Doakan Sha berjaya ye..

 
Syarat-syarat untuk menang seperti yang Sha highlight tu..

 
Inilah malaun yang asyik keluar bila Sha komen..
Stress tau.. Tambah mouse PC Sha tu bengong...
Menambahkan kebengangan.. Kikikiki..

 
Pastu kena pilih gambar pula..
Macam nie, kena tick semua gambar yang ada rumput..

Sehingga artikel ini ditulis, Sha dah berjaya tinggalkan 63 komen (16.8.2016)..
Ini yang dah dipublish.. Yang belum publish, tak taulah berapa banyak..
Dasyat tak semangat Sha.. Harapnya adalah rezeki..
Sebab peserta GA ini ohsem-ohsem..
Untuk 17.08.2016 Sha berjaya tinggalkan 136 komen..
Masih lagi sikit berbanding peserta lain..
Jumlah terkumpul baru ada 199 komen je...
Kena usaha lagi ini..

17 comments:

  1. Kesabaran yang menggunung ni kak sha.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulahnya.. memang betul2 kena sabar nie.. kikikiki..

      Delete
    2. Reen pun kena perkara yang sama hari ni.. Byk sgt komen agknya. Hahahaaa google ni mengada tau.. Suka suh kita verify. ��

      Delete
  2. total komen publish 1263 kaksha. huhuhuuu. kena cari feeling betul2 ni nanti untuk kira jumlah komen sorang2. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. Banyak tu Rai.. Semakin bertambah lak tu..
      selamat mengira ye..

      Delete
  3. wahh, teruskan usaha. semoga berjaya kak :)

    ReplyDelete
  4. Saya doakan agar akak berjaya dalam pemilihan.. Singgah sebentar di sini.. Ambik angin jap sambil baca entri.. =)

    ReplyDelete
  5. Salam kenal...

    Akak br je dpt drpd kwn. Sbb dia x pakai pun. Jdk dia bg la. Sedap jgk pakai mlm2. Sejuk je rasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal..
      Wah.. Bestlah kak.. mesti makin cantik kulit muka akak..

      Delete
  6. yang ni memerlukan kesabaran yang lebih untuk komen banyak2.. internet pun kena laju jugak..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI