Shoplinks.Asia

Sunday, August 21, 2016

Amani dan Imani Main Robot-robot

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila ayah ada dirumah..
Beginilah jadinya anak-anaknya..
Dibuatkan topeng.. kemudia dipakaikan ke anak..

Sabar jelah menengoknya..
Pastu berposing-posing macam model..
Jenuh sha gelak nengok gelagat dua beradik ini..

Amani dan Imani..
Ada je idea mereka nak bermain..

 
Adik dan kakak..
 
 
Bila adik bergaya dengan topeng yang ayah buat..

6 comments:

  1. Haha..msa kecik2 dlu pun de main nie

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Mereka ini memang tak boelh tengok kamera.. rajin je nak berposing..

      Delete
  3. cantik baju imani dan amani..wah melayan karenah anak juga ya abah dorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ MV.. sekarang nie baju nak same kaler.. same design..
      Bila ayahnya ada kat rumah, ayah je yang melayan..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI