Shoplinks.Asia

Thursday, August 25, 2016

Kombo Novel dan Komik Di Bookcafe

Assalamualaikum..
Buat peminat Novel dan Komik..
Bookcafe menawarkan KOMBO jimat yang sangat ohsem dan menarik..

https://bookcafe.com.my/friends/idevaffiliate.php?id=337
Selamatkan Dania
Gadis Skuter
Pengemis Sungai Tigris
RM5.00
Trilogi Bisik #1: Bisik
Trilogi Bisik #2: Koyak
Trilogi Bisik #3: M 
RM50.00
https://bookcafe.com.my/friends/idevaffiliate.php?id=337
Kombo Bookcafe : Novel Ramlee Awang Murshid (A)
Kombo ini mengandungi Novel:
Tombiruo (Penunggu Rimba)
Aku Bercerita
Rayyan Fantasi
Sunan Nanggaroe Sang Kembara
9 Nyawa
Satu Janji

RM100.00
https://bookcafe.com.my/friends/idevaffiliate.php?id=337
Kombo Bookcafe : Novel Ramlee Awang Murshid (B)
Kombo ini mengandungi novel:
Rahsia Perindu
Hatiku di Haruju
Cinta Sang Ratu
Mandatori
Mikhail
Semangat Hutan

RM100.00

https://bookcafe.com.my/friends/idevaffiliate.php?id=337
Kombo Bookcafe : Set Impiana (4 Buku)
Set kombo ini mengandungi 4 buah buku.
- Impiana Perangkap Pertama
- Impiana Tiada Jalan Keluar
- Impiana Misteri Terbongkar
- Impiana Finale
RM55.00
https://bookcafe.com.my/friends/idevaffiliate.php?id=337
Kombo Bookcafe : Komik M Shootz! 1 - 5
Komik yang terkandung dalam pakej ini ialah :
- Komik M Shootz #1
- Komik M Shootz #2
- Komik M Shootz #3
- Komik M Shootz #4
- Komik M Shootz #5 
RM30.00

8 comments:

  1. Yang minat baca novel genre macam ni, memang tak akan lepaskan peluang untuk beli.. :)

    ReplyDelete
  2. banyak yang best2 combo novel ni

    ReplyDelete
  3. WoW....Menarik ni... Memang syok dapat kan ni

    ReplyDelete
  4. Akak.. Menariknya bookcafe nie.. Siqah nak join jugaklah.. Berminat dengan fixi novel tu..

    ReplyDelete
  5. dh join bookcafe! haha..tgk sales merdeka tu punya psl la

    ReplyDelete
  6. Uih boleh sangat la buat jual kombo mcm ni. Jimat sgt ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI