Tuesday, December 1, 2020

Minuman | Goodday: Banana Flavoured Milk

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bukan Sha yang beli susu pisang ini tapi kawan pejabat.. Hehehe.. Nampak menarik sebab warna kuning dia yang menyerlah tu.. Hehehe.. Cuma rasa dia bukanlah kesukaan Sha.. Tekak tak boleh terima pisang dan susu.. Hahaha.. Tapi okay dan sedap untuk mereka yang biasa minum susu dan pisang sebab kawan pejabat Sha suka.. Lain tekak lain rasa dia.. Terpulang pada yang suka.. 

Beli dekat Petronas..

11 comments:

  1. saya boleh telan susu pisang Korea tu.. yang ni kenot.
    ada beli cuba tapi kenooot la. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara membuat tu kot yang bagi rasa tu sedap atau tak..

      Delete
  2. uwuu saya pernah rasa susu pisang neelofa! dan yess tak boleh terima!

    ReplyDelete
  3. Rasa dia mcm lofa punya susu pisang tu ke?? Kalau rasa dia mcm tu..memang sedap sgt2

    ReplyDelete
  4. Saya pernah cuba susu pisang sekali tapi bagi saya kombinasinya pelik. Selalunya saya beli susu kurma je.

    ReplyDelete
  5. Macam banana uyu, minuman pisang susu Korea tu.

    ReplyDelete
  6. Saya belum cuba lagi goodday banana flavoured milk ni. Tapi kalau susu dan pisang saya okay je :)

    ReplyDelete
  7. ramai cakap ni sedap.. huh tapi atie tak minum susu :(

    ReplyDelete
  8. timm layan susu pisang sejak pi korea ritu, hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »