Thursday, December 3, 2020

Makanan | Kuih Bulan [Home Made] Fresh From The Oven

Assalamualaikum..
hye semua..

Kuih kesukaan Sha.. Alhamdulillah, setakat ini semua kuih bulan yang Sha beli dari pelbagai penjual, sedap-sedap belaka.. Macam yang Sha kongsikan ini.. Sedap dan berbaloi dibeli lagi.. Sha beli dekat Shopee.. Kalau berminat nak cuba klik je 👉 https://shopee.com.my/KUIH-BULAN-Home-Made-Fresh-From-The-Oven-i.254508127.5860327728..

Sha beli 3 rasa.. Pandan, kacang merah dan lotus telur masin..

Perisa Pandan.. sedapnya.. Lembut, gebu dan sangat sedap.. Memang ngam sangat dengan tekak Sha..

Yang ini Lotus dan telur masin.. Sedap juga.. Tak sangka gandingan yang menarik.. Memang ngamlah..

Kacang merah.. Memang kesukaan Sha lah kacang merah.. Sedap.. Alhamdulillah, penjual ni memang ohsem.. Kalau nak cuba, Sha ada bubuh link dekat atas untuk beli..

7 comments:

  1. macam2 perisa ada kuih bulan ni. selamat menjamu selera :)

    ReplyDelete
  2. sama, fav timm kalau kuih bulan mmg kcang merah, yg lain kureng sikit..hihi..

    ReplyDelete
  3. sama dear.. kite pun suka kuih bulan hehe

    ReplyDelete
  4. my fav too...jarang beli, makan bila dapat je.. he he he...
    dap ek, leh try ni..tq for sharing!

    ReplyDelete
  5. Sedapnya. Lama dah tak makan kuih bulan.

    ReplyDelete
  6. ouh beli di shopee.. skrg mcm2 ada dlm tu. tunggu sale 12.12

    ReplyDelete
  7. sedapnya! mahal pun tak apa, berbaloi beli

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »