Ada Apa Dekat Bus Stop - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, February 1, 2016

Ada Apa Dekat Bus Stop

Assalamualaikum..
Comel giler abam dalam cite nie..

Memang dah lama teruja nak tengok filem nie tapi x berkesempatan..
Bila dah dapat tengok, filem yang ok..
Sha x pandai nak kritik..
Ini hanyalah luahan pendapat peribadi sha..

Filem yang ok-ok sahaja..
Penuh nasihat dan perkara tersirat..
kalau faham, fahamlah..
Walaupun macam citer hantu tapi xde lah seram sangat..
Hantunya pun baik dan berniat baik...

Mujurlah di bahagian akhir diberitahu macam mana senah jadi hantu..
Kalau x, memang geram juga..
Sebab mulanya ingatkan senah kena langgar lori..
Pastu cam Abam yang terlanggar..
Ish confuse teman..

Apapun Sha terhibur menonton filem ini..
Thumbs up untuk abam...

 Poster yang sangat klasik..

2 comments:

  1. Assalamualaikum kak sha !. amboi kemahin lama tak jejak sini. huhu. Btw tajuk2 filem hantu msia skrg emm tgok tajuk pun tak bermint nak tgok. huhu.

    ReplyDelete
  2. igtkan apa lah tadi tercari2 lah apa yg ada kat bus stop tu..alamak cerita rupanya ekeke

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..