Friday, February 12, 2016

Kerja Tangan Kami (Pelamin Tunang)

Assalamualaikum..

Ahad bersamaan 07.02.2016, adik Sha selamat bertunang..
Mulanya memang nak buat sesimple yang boleh..
Alhamdulillah segala perancangan berjalan lancar..

Kami uruskan sendiri-sendiri jer..
Nak buat macam mana, mak x sehat..
Ayah pun dah x berapa kuat..
Tinggal kami adik beradik je lah..

 Setelah diselongkar dan dibongkar..
Maka kamipun mulalah menghias apa yang patut..

Bahan yang digunakan adalah:-
Langsir lama..
Tirai yang dibeli di DIY, Tesco.
Bunga-bungaan lama..
Stapler gun..
Double side tape..
dan papan putih..

Mujur ada hall dekat sebelah rumah..
So xdelah kacau bahagian dalam rumah..

Cepat sikit proses mengemasnya.. hehehe..
 
 Asalnya begini...
Memang peliklah kan..
 
 Dalam usaha mencantikkan..

 Finally.. Alhamdulillah..
Berseni juga tangan kami adik beradik..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »