Kerja Tangan Kami (Pelamin Tunang) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, February 12, 2016

Kerja Tangan Kami (Pelamin Tunang)

Assalamualaikum..

Ahad bersamaan 07.02.2016, adik Sha selamat bertunang..
Mulanya memang nak buat sesimple yang boleh..
Alhamdulillah segala perancangan berjalan lancar..

Kami uruskan sendiri-sendiri jer..
Nak buat macam mana, mak x sehat..
Ayah pun dah x berapa kuat..
Tinggal kami adik beradik je lah..

 Setelah diselongkar dan dibongkar..
Maka kamipun mulalah menghias apa yang patut..

Bahan yang digunakan adalah:-
Langsir lama..
Tirai yang dibeli di DIY, Tesco.
Bunga-bungaan lama..
Stapler gun..
Double side tape..
dan papan putih..

Mujur ada hall dekat sebelah rumah..
So xdelah kacau bahagian dalam rumah..

Cepat sikit proses mengemasnya.. hehehe..
 
 Asalnya begini...
Memang peliklah kan..
 
 Dalam usaha mencantikkan..

 Finally.. Alhamdulillah..
Berseni juga tangan kami adik beradik..

3 comments:

  1. cantik walaupun simple... clap clap clap

    ReplyDelete
  2. DIY pun nampak cantik.. hehehe
    memang kreatif

    ReplyDelete
  3. nanti nina sambung eh.. nk tido dlu tata

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..