Sunday, February 28, 2016

Kedai Abang Man Burger

Assalamualaikum..
Hye kengkawan..
Suka makan Berger??
Berger Abang Man nie memang ohsem..

Sebelum ini Sha ada share pasal Berger abang man nie..

Sekarang Abang Man dah upgrade ke kedai burger..
Boleh makan dan minum di sini..
Abang Man turut dibantu isteri dan anaknya.

Sha memang suka beli berger abang man nie..
Best dan ohsem sangat.. Pada tekak sha la ye..
Tekak korang, sha x pasti la pula..
Tekak lain-lain kan.. Hehehe..

 
 Ada makanan tambahan
Nasi lemak berlauk
Air minuman
 
 
 
 Berger kosong Amani RM1.50 je

 Ini Sha punya.. Tanpa nenas dan bawang.
RM2.50 je..
Sedap, meriah dan best.

4 comments:

  1. Mesti sedap.. tu yang bisnes semakin maju.. alhamdulillah..

    kalau ikhlas meniaga, macam tu lah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. banyak juga tempat makan best kan tg malim ni ye sha .. selalu kak ana lalu lalang je sini :)

    ReplyDelete
  3. wah burger dia letak nenas...mesti sedap..murah pulak tu..wah sha lepas ni ramai yang serbu gerai dia....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »