Kedai Abang Man Burger - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, February 28, 2016

Kedai Abang Man Burger

Assalamualaikum..
Hye kengkawan..
Suka makan Berger??
Berger Abang Man nie memang ohsem..

Sebelum ini Sha ada share pasal Berger abang man nie..

Sekarang Abang Man dah upgrade ke kedai burger..
Boleh makan dan minum di sini..
Abang Man turut dibantu isteri dan anaknya.

Sha memang suka beli berger abang man nie..
Best dan ohsem sangat.. Pada tekak sha la ye..
Tekak korang, sha x pasti la pula..
Tekak lain-lain kan.. Hehehe..

 
 Ada makanan tambahan
Nasi lemak berlauk
Air minuman
 
 
 
 Berger kosong Amani RM1.50 je

 Ini Sha punya.. Tanpa nenas dan bawang.
RM2.50 je..
Sedap, meriah dan best.

4 comments:

  1. Mesti sedap.. tu yang bisnes semakin maju.. alhamdulillah..

    kalau ikhlas meniaga, macam tu lah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. banyak juga tempat makan best kan tg malim ni ye sha .. selalu kak ana lalu lalang je sini :)

    ReplyDelete
  3. wah burger dia letak nenas...mesti sedap..murah pulak tu..wah sha lepas ni ramai yang serbu gerai dia....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..