Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, June 29, 2017

Membaca di Wattpad #4

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nama Aku Adam oleh maliamasrom
Menarik ceritanya.. 
Kisah seorang anak tak sah taraf yang bangkit membina kehidupan.. 
Dibantu oleh kawan-kawannya.. Pengajaran yang bagus.. 

Lintah oleh Illya Abdullah
Cerita ini sampai bab 10 je sebab penulis akan bukukan kisah ini.. 
Baca 10 bab inipun dah mengganggu jiwa raga.. 
Watak utamanya lintah,  makhluk yang paling sha tak boleh terima.. 
Tapi cerita dia best..  Cuma kena sabarlah untuk baca cerita penuh.

Tak dapat baca buku, kita baca online..
Janji membaca..
Jangan ditinggalkan budaya membaca ini..

5 comments:

  1. 'Nama Aku Adam' tu macam best 😄

    ReplyDelete
  2. kagum mrs pip ..
    sungguh lah Sha ni suka membaca ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. tq mrs pip..
      Hobi nie je yang masih kekal sejak dari zaman sekolah lagi..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI