Sepatu Queen oleh Maria Qay - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, June 7, 2017

Sepatu Queen oleh Maria Qay

Assalamualaikum..
Hye semua...

Yeah!! Novel yang ohsem dari sis Maria Kajiwa..
Novel ini novel chicklit terbitan Aurora Creative..
Memang menarik membacanya..
Novel ini adalah sisi lain penulis..

Novelnya nampak biasa tapi sangat luar biasa..
Hanya kerana sepasang kasut, bermacam perkara yang jadi pada Erfina..
Usaha kerasnya menjadi resepi kejayaan..
Bukan mudah mendapatkan sesuatu yang diluar kemampuan kita tapi tak mustahil..
Dengan usaha, doa dan tawakal pasti berjaya..
Kerana sepasang kasut itu juga Erfina mendapat rasa hormat dari bos dan kawan-kawannya..

Baca pada 05.06.2017 dan tamat pada 06.06.2017

13 comments:

  1. ooo pttlah letak kasut kat dlm gambar tu hihi ada tersurat

    ReplyDelete
  2. HUrmm cam menarik.. Tapi tengah tahan nafsu membeli.. So, jeling jerkk..

    ReplyDelete
  3. kasut yang tu kasut siapa hihi

    ReplyDelete
  4. Wahh 2 hari baca buku habis.. Nampak macam menarik jer novel ni

    ReplyDelete
  5. sepatu queen hitam tu menarik hehehe

    ReplyDelete
  6. Hee.siap ada gmbr kasut jugak tu.
    Dlm 2 ari habis baca.mesti xsabar nak taw ending kan. 😊

    ReplyDelete
  7. jadikanlah drama kat tv.. mesti best.. hrp2lh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..