Siri Projek Seram - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, June 13, 2017

Siri Projek Seram

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom tengok siri Projek Seram dari Buku Prima..
Siri ini dah ada 16 buah..
Sha memula baca bertemakan Hotel memang terus jatuh cinta..
Memang menarik.. Sebab ada 3 ke 4 penulis untuk sebuah buku..
Kemudian ada pula tema-temanya..

Susunan dia begini
  1. Hotel (2016)
  2. Lombong (2016)
  3. Wad (Februari 2016)
  4.  Istana (Mac 2016)
  5. Cermin (April 2016)
  6. Highway (April 2016)
  7. Airport (Mei 2016)
  8. Pulau (Jun 2016)
  9. Restroom (Julai 2016)
  10. Hostel (Oktober 2016)
  11. Kerusi (Disember 2016)
  12. Kem (Disember 2016)
  13. Lif (Januari 2017)
  14. Pokok (April 2017)
  15. Kolej (April 2017)
  16. Mitos (Mei 2017)
  17. Tanah (September 2017)

 Tiga buah lagi yang Sha tak baca..
Ada siapa-siapa nak belanja..? hehehe

12 comments:

  1. Replies
    1. Tiga yang belum baca tu je tak ada lagi..

      Delete
  2. Replies
    1. Kan.. Sha nak beli lagi 3 je.. Kumpul koleksi ini dengan adik.. hehehe

      Delete
  3. Teringin nak baca tp tak berani. Hahaha.

    ReplyDelete
  4. waww.. samala.. sya pun minat projek seram.. karya helmi effendy always be my 1st choice.. hehe

    ReplyDelete
  5. seram nak baca nanti teringat-ingat hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Kadang-kadang saya pun teringat-ingat juga..

      Delete
  6. Banyaknya koleksi projek seram akak.. Aritue masa hari pesta buku, saya tak sempat nak beli sebab tak cukup bajet, hihihi... tapi siri projek seram memang dalam planning nak beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak kumpul dengan adik Shikin.. Ada separuh dekat dia separuh dekat akak.. hehehe.. Kena beli sikit-sikit.. kalau beli sekaligus memang menangis..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..