Riang Ria Raya : Lazada Ramadhan Raya Blogger Contest - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, June 16, 2017

Riang Ria Raya : Lazada Ramadhan Raya Blogger Contest

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom meriahkan raya anda..
Hehehe.. Tema apa tahun ini?
Sha tahun ini pilih warna Biru..
Semua biru.. Barulah ohsem nak beraya..

Sha macam biasalah baju kurung dan jubah.. Mudah dan selesa..
Encik suami pula lagi suka berbaju melayu.. Klasik..
Anak dara Sha pula Baju kurung dan jubah...
Yang ini semua dah ada..

Tapikan rasa macam nak shopping lagi.. Hehehe..
Jom usha Sha shopping apa lagi sebagai tambahan untuk meriahkan Raya..
Korang pun kalau nak shopping lagi, masih sempat ini..
Jom ke Lazada... Kita shopping sama-sama

http://www.lazada.com.my/como-hobo-pu-leather-tote-bag-beige-12304955.html?spm=a2o4k.campaign-1113.0.0.7ybdBz&mp=1
Beg tangan baru.. Harga murah giler tu..
Dari RM99 ke RM21.00..

http://www.lazada.com.my/jf-fashion-long-sleeve-jubah-dress-with-front-zipped-c347-red-11616392.html?spm=a2o4k.campaign-1113.0.0.7ybdBz&ff=1&sc=IVkE
Jubah merah pilihan untuk dipakai pada raya kedua.. Wah.. mesti menawan..

http://www.lazada.com.my/levis-505-regular-fit-jeans-18322515.html
Ini untuk Encik suami..

http://www.lazada.com.my/only-original-925-silver-purple-round-pearl-pendant-charm-bracelet-10875723.html?spm=a2o4k.campaign-1113.0.0.YipK8W&ff=1&sc=IVkE 
Gelang ini untuk kami bertiga.. Barulah menawan di pagi raya..

http://www.lazada.com.my/aqeela-muslimah-wear-kids-tribal-ribbon-kurung-red-13633205.html
 Ini untuk Amani..

http://www.lazada.com.my/aqeela-muslimah-wear-kids-blossom-kurung-ribbon-red-13633210.html?spm=a2o4k.campaign-1113.0.0.IzR3Kh&ff=1&sc=IVkE
 Ini untuk Imani..

Jom shopping raya.. Dengan diskaun sehingga 90%..
Memang meriahlah raya korang..
 

http://www.lazada.com.my/blogger-contest/?offer_id=493&affiliate_id=5003&offer_name=MY+-+PB+Data-feed&affiliate_name=Involve+Asia+Technologies+Sdn+Bhd&transaction_id=10275e28e79ff322e9b0bc9f9eeeb5&aff_source=11528
Buat blogger.. jomlah bercontest..
Mana tahu ada rezeki korang..

9 comments:

  1. gudluck! nk g join jgklah! :)

    ReplyDelete
  2. Wah,ramai jugak yang pilih tema biru.. Saya pun tak pilih lagi tema apa.. huhu anyway, best of luck, kak Sha...

    ReplyDelete
  3. hi, saya datang singgah sini.. good luck :)

    ReplyDelete
  4. Saya belum prepare apa2 lagi. Minggu depan kot.

    ReplyDelete
  5. Wawiiiii... kemahennn.. gut luck sha.. :)

    ReplyDelete
  6. WHoaaaaa..... cute! Nona this year dress bertali.hehe~
    http://nonasani.blogspot.com/2017/06/baju-raya-nona-tahun-2017.html

    ReplyDelete
  7. Cantiklah beg tu 😍😍😍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..