Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, June 29, 2017

Raya 2017 #3

Assalamualaikum..
hye semua..

Yeah!! Dah raya ketiga..
Cuti pun dah berakhir..
Sedihnya.. Dah nak kena balik Poli..

Raya ketiga ini, pepagi lagi Sha dah gerak gi rumah abah..
Sha balik berdua je dengan Amani..
Saja teman dan sembang dengan abah..
Petang nak balik dah kan..
Tak ada siapa kat rumah..
Abah sorang je.. seronoklah dia main dengan cucu..
Dibelikannya spinner untuk budak berdua tu..
Sha stay umah abah sampai pukul 1..
Pukul 1 abah keluar dengan kawan dia ke Kuala Kangsar..

Sampai umah MIL, penuh tetamu..
Tetatu keluar masuk sampai pukul 3 lebih..
Raya kan.. kenalah ziarah menziarahi..
Tetamu dah reda, kami pun bersiap..
Kemas-kemas barang, solat siap-siap..

Gerak dari rumah MIL dalam 4 lebih..
sangkut jap dekat jambatan Kg, Gajah..
Dalam 15 minit camtu..
Lepas tu perjalanan lancar..
Yeah!! Sampai Poli pukul 6..
Terus gerak pergi Rasa, Selangor..

Nak tengok baby baru..
Adik perempuan Sha dah bersalin (25.06.2017 - malam raya.. operate)
Dapat baby boy.. Sha gi lah jenguk..
Sempatlah salinkan baju baby, bersihkan poopoo dia..
Nyusukan dia.. Wargh.. Rindu lak nak ada baby..
Otw balik singgah beli makan malam..
Sampai rumah, dah kepenatan..
Mandi, solat dan makan..
Pastu tidur.. Esok kerja wei..

Jem sikit kat Jambatan Kg. Gajah..
Tiap-tiap tahun (Raya) macam ini.. hehehe..

12 comments:

  1. Jammed dan Raya memang tak dapat dipisahkan... hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Tak jammed, tak rayalah.. hehehe

      Delete
  2. cepatnya habis cuti raya .. tak ambil extra cuti ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha tak amik cuti extra.. Memang cuti umum tu je.. hehehe

      Delete
  3. seronoknya raya ketiga still meriah.. kat rumah CT semua melingkar dah hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Kalau kat kampung tu, sampai raya keenam pun meriah lagi.. hehehe

      Delete
  4. Boleh lah dptkan imani adik pula dh ni. Hehe

    ReplyDelete
  5. wah ada anak buah baru yea....bestlah..rindu kat baby,,tambah lagi sha

    ReplyDelete
  6. wah. anak buah di bulan syawal :)
    tahniah sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI