Shoplinks.Asia

Tuesday, June 20, 2017

Roti John Tornedo di Bazaar Behrang 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

First time nampak roti John cengginie..
Mengancam dan penuh isi..
Berbaloi dengan harganya..
Ayam/daging RM7
Kambing pula RM10
Sha cuba daging.. RM7
Banyak gak isi dia..
Dah nak ujung-ujung Ramadhan ini, rasa macam nak cuba makanan yang ohsem-ohsem pula.. 

Bungkusan yang ohsem..
Since 2015 tu..

Isi dalam dia..

Nampak tak sos dan ketulan daging tu..
Memang meriah dan berbaloilah dengan harga.. Sha mampu makan separuh je..
Pastu kenyang.. hahaha..

6 comments:

  1. Wah siap berbungkus kat dalam kotak.. Huhuhu nak kena cari bila balik sungkai nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dekat Bazzar Ramadan Behrang 2020 tau Shikin..

      Delete
  2. cantik kotak dia..menarik gak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah.. kemas je.. takde meleleh-leleh sos dia..

      Delete
  3. Amboiii siap berkotak bagai.. Kotak pulak sikit punye hipster.. hehe.. nampak sedap tu sha..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI