Bila Imani Menonton Filem Hindustan - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, November 21, 2015

Bila Imani Menonton Filem Hindustan

Assalamualaikum..
Imani..
My second daughter.
Banyak akal dan kerenah ini..
Kalau menangis memang dasyat..
Tapi bila dengar je lagu hindustan mesti senyap..
Suka tengok filem hindustan sama nie..
hehehe..
Masa mengandungkan Imani, saya memang gemar dengar lagu hindustan..
X sangka pula Imani pun minat Hindustan..
tengoklah aksi dalam gambar di bawah..

 
Menonton Kuch Kuch Hota Hai 

9 comments:

  1. kusyuknye tgk hindustan... pandainya dia tgk,,, paham la tu... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xtau la Sheila Adziz faham ke x.. hehehe

      Delete
  2. amboi..nak otograph Kojol mai auntie sign..kikikiki

    ReplyDelete
  3. Asslam sha,
    sama la dengan boboboy
    dok tengok nustan mata tak kelip
    kao tang bab2 romantik dok senyum sensorang hokeyh
    romeo sangat
    elok la gu kan dengan imani he3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..