Friday, November 20, 2015

Novel dan Krangkraf Mall

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selepas sekian lama.. Kembali membeli novel secara online..
Gara-gara Sunan Cinta Nan Sakti..
Maka penjelajahan pun bermula..
Karangkraf Mall dituju..
Selalunya buku-buku RAM sha akan beli secara terus dengan FB RAMFC Store..
Tapi kali ini sha mencuba sumber lain pula.. Bukan apa, ada sebuah novel yang begitu menggamit hati sha untuk dimiliki.. Dah alang-alangkan.. tu yg beli sekali novel RAM..
Sekejap je bila membeli online nie..
pembelian dibuat pada hari rabu (11.11.2015)..
Jumaat (13.11.2015) pagi novel pun sampai..
Tak payah nak berpeluh-peluh ataupun berebut-rebut di kedai..
Sambil santai-santai dengan hp/tablet/pc je.. Ini semua gara-gara Karnival Karangkraf yang x dapat dikujungi..
Ohsem gila..
Sebelum membaca, kenalah balut dulu..
Barulah novel terjaga dan selamat..
Buku-buku yang sha beli ialah
1. Sunan Cinta Nan Sakti - Ramlee Awang Murshid
2. Jangan Percaya! - Syaida Ilmuna
3. Town Mall - Hasrudi Jawawi
Nantikan review mengenai novel-novel ini ye...

5 comments:

  1. wow... byknya sis... selamat membaca tau... hehe

    ReplyDelete
  2. wah..best juga beli on9 ni..cepat pon cepat..

    ReplyDelete
  3. sama la!!!! sebelum baca kena balut dulu. takut novel2 tu semua rosak nanti ekekekeke.

    sunan tu ktorg kirim dekat kawan duduk shah alam. kebetulan ofis dia dekat dengan karangkraf dia tolong borong sekali hihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »