Wednesday, May 1, 2019

Review Easy Spray Mop W/Stainless Steel Handle

Assalamualaikum..
Hye semua..

Setelah hampir 4 minggu menggunakan mop ini, Sha dan encik suami berpuas hati.. Berbaloilah dengan harganya.. Senang nak guna.. Sebab dah ada air.. Tak payah nak perah-perah bagai.. Spray dan mop.. Memang mudahlah..


Update: Sha beli mop ini di Shopee dengan harga RM23.34 (termasuk postage).. Boleh klik sini untuk tengok entry pembelian mop ini..

13 comments:

  1. Replies
    1. di Shopee dengan harga RM23.34 (termasuk postage)

      Delete
  2. Nak juga cari mop macam n . Mudah sikit kerja nak mengemop ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang mudah Mimie.. boleh usha di Shopee..

      Delete
  3. Replies
    1. di Shopee dengan harga RM23.34 (termasuk postage)

      Delete
  4. Senang nak ngekas rumah Raya ni

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kikiki.. sebelum nie, sha pun guna yg manual je Anies..

      Delete
  6. Ingat nak beli jugak satu nanti, sebab sekarang nie saya guna spin mop jea.. hihihi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »