Friday, May 24, 2019

Avengers: Endgame (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..


Filem yang ohsem pada Sha.. Sha tak adalah peminat setia tapi memang suka menonton filem-filem sebegini.. Menonton sekadar untuk berseronok, tak ada lah nak fikir banyak pun.. Tak tengok ikut turutan pun okay je.. hehehe..

Awal filem ini memang agak perlahan dan kurang menarik tapi bila masuk babak dimana Tony Stark berjaya dipujuk barulah rasa pergerakan cerita jadi laju.. Seronoklah tengok pergerakan cerita dia.. Tambah bila diorang berjaya ke masa lalu dan berjumpa orang-orang yang dah tak ada.. Tapi bila Tony stark mati tu, cam sedihlah.. hahaha.. Dia antara watak yang Sha suka.. Walaupun sinis dan berlagak..


3 comments:

  1. Hohoo mmg best Dan menyentuh hati kan

    ReplyDelete
  2. sy cuma tgk poster je laa sbb mmg kureng filem superhero ni hehe

    ReplyDelete
  3. yes.
    awal2 agak lembab.
    towards the end, sedih plak :( hu hu...
    terbaik. aida sefamili memang folo rapat citer superhero.
    avengers.
    justice league.
    best!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »