Sunday, May 26, 2019

No Mercy (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ganas betul cerita ini.. Seorang kakak yang cuba melindungi adiknya dipenjarakan sebab belasah lelaki yang ambil kesempatan kat adik dia.. Adik dia pula memang dibuli je dekat sekolah dan juga oleh orang-orang yang tak bertanggungjawab.. Bila kakak dia keluar dari penjara, ingatkan adik dia akan terbelalah.. Tapi sebab adik dia tak berterus terang dan kakak dia pun tak tahu apa yang jadi, sampailah adik dia tak balik rumah.. Kakak dia pun selidiklah apa yang jadi.. Dari situ terbongkarlah apa yang adik dia kena lalui sepanjang kakak dia dalam penjara.. Memang kakak dia balas baliklah apa yang orang-orang tak guna tu buat kat adik dia.. Yelah, dah telefon polis bagi tahu adik dia hilang, polis buat tak tahu je.. Siap cakap adik dia lari dari rumah.. Bermulalah misi membalas dendam.. Masa nie memang ganas dan sadis rasanya.. Ending cerita ini pun sedih.. Huhuhuhu.. Sila jangan tengok dengan anak-anak ye.. Ada adengan yang kurang sesuai.. 18sx/sg...

No Mercy
Also Known As: Ohnyuwol , Oh New World , Midsummer , Eonni , Older Sister , 오뉴월 , Sister | Genres: Action | Country: South Korea | Release Date: Jan 1, 2019
Sinopsis | In Ae is a mysterious young woman with a secretive past. She has a younger sister who feels shunned by the world. When In Ae's sister gets mixed up with some bad characters, In Ae will do whatever it takes to get her back.
(Sumber - https://mydramalist.com/19174-midsummer)

6 comments:

  1. Wow tgk poster dia pun dh nampak ganas dah

    ReplyDelete
  2. hah kalau movie macam ni memang syok nak layan haha

    ReplyDelete
  3. sy membayangkan kakak dia hayun hammer tu ke kepala penjahat dan bersepai...

    ReplyDelete
  4. citer ni mcm da tgk.
    adik dia mcm lembam kan.
    pastu asyik la kena rogol dgn ramai org.
    rasa nyer citer ni kot.
    asben suka on movie. aida tgk tanpa tgk tajuk :) ha ha ha ha...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »