Monday, September 13, 2021

Filem Taiwan | Black & White: The Dawn of Justice (2014)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Seawal bermulanya filem lagi jantung dah berdegup kencang.. Tak ada babak romantik sebaliknya babak yang membuatkan andrelina mencanak naik.. Memang ohsem.. Dari awal sampai ke hujung cerita, aksi menghiasi filem.. Tapi adalah terselit babak kelakar tanpa sengaja dari dua pelakon utama filem ini.. kikiki..

Kali ini Wu Ying terpaksa berdepan dengan penjahat yang ganas gila dan tak pedulikan pasal nyawa orang awam pun.. Selamba je letupkan train, ibu pejabat polis dan jambatan yang menghubungkan Bandar Harbour dengan bandar lain.. Memang penjahatnya sekat habis penduduk bandar Harbour tak bagi keluar sebelum nak lepaskan virus yang dasyat.. Siap matikan sumber elektrik tu.. Tapi Wu Ying dengan kerjasama Chen Zeng berusaha sehabis baik untuk selamatkan bandar Harbour.. Masa ini juga terbongkar perbuatan tak senonoh orang-orang atasan yang rupanya mencipta virus tu dan membunuh semua yang terlibat dengan projek virus tu.. Memang puncalah..

Black & White: The Dawn of Justice
2014 ‧ Action/Crime ‧ 2h 6m
A new threat lurks over Harbour city and it is up to one brave cop to ensure that the city does not meet total destruction. But first, he must make amends and team up with another police officer. 


3 comments:

  1. Seronok tengok cerita dari awal sampai habis dengan aksi. Tak sempat bosan gitu.

    ReplyDelete
  2. Suka filem macam ni. Banyak aksi, tak bosan

    ReplyDelete
  3. kejam betul main letupkan sana sini

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »