Wednesday, September 1, 2021

Wordless Wednesday 2021

 

6 comments:

  1. Jangan terasa kebal walaupun cukup dose vaksin kerana covid tak nampak dek mata kasar

    ReplyDelete
  2. Ya betul. Buktinya saya sudah kena walaupun lengkap dose ke dua. Nasib baik stage 1 je.

    ReplyDelete
  3. Iya. Walupu sudah lengkap 2 dos kita masih kena sentiasa berja-jaga. Extra tu perlu!

    ReplyDelete
  4. betul.. vaksin tu ibarat payung.. at least kalau dh ada payung xde lah basah kuyup sgt kalau kena hujan

    ReplyDelete
  5. sama mcm vaksin yg kita terima ms kecik dulu. penyakit campak dan seangkatannya tetap dijangkiti tp x lah seteruk mana. masih boleh sembuh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »