Shoplinks.Asia

Monday, January 25, 2016

Ayam Goreng RM1 di Jalan Padang Tembak, Lumut Perak

Assalamualaikum...
Ayam Goreng Seringgit..
Ye Seketul seringgit je..
Percayalah...

X Percaya... Betul Seringgit je..
Dahlah murah.. Sedap pula tu...
Seriously sedap sangat...
Makan macam tu je pun sedap..
makan dengan nasi pun sedap..

Dekat mana??? Jeng jeng...
Dekat jalan nak ke Teluk Batik, Perak..
Sebelah dengan Wanted Coffee...

Lokasi yang tepat ialah di Jalan Padang Tembak, Lumut, Perak..

Memang sedap dan ohsem..
Adik yang berjual tu pun ramah dan baik..
Sha beli 8 ketul ayam seringgit tu..
Kemudian Sha minta nak beli leher ayam RM2 je..
Tapi dia bagi lebih leher ayam tu...
Adik tu kata 4 leher ayam bersamaan RM1, tapi gaya dia bagi cam dah 3 ke 4 hinggit..

Semoga murah rezeki mereka..
Jom pakat ramai-ramai kita serbu ye..

 RM1.00 seketul..
 Adik yang baik hati..

 Sentiasa ada orang datang singgah..

 tengah menggoreng ayam..

 Update Terkini.. (Disember 2016)
Ada tempe tau..
Secucuk ada 3 potong RM1 je..
memang sedap..

7 comments:

  1. murahnya..ni berniaga sambil beramal...terbaek

    ReplyDelete
  2. moga murah rezeki die....

    jemput join GA sy tau... http://munirahmustafar84.blogspot.my/2016/01/jom-tambah-kawan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. memang murah tu, tengok pun dah tau sedap, dekat rumah saya di klang ni, rm1.30 seketul, pun sedap juga rasanya

    ReplyDelete
  4. Wahhh terbaik ayam goreng kat kedai ni.. memang tak putus2 org dtg..

    ReplyDelete
  5. I rasa I singgah kat gerai ni petang tadi. Balik hotel baru makan. Amboi. Lebih sedap dari KFC. Nak pergi lagi tapi lupa mana. Terima kasih terjumpa blog ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dapat membantu..
      Sekarang dah banyak jualan dia.. ada tempe bagai.. semuanya sedap-sedap..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI