Saturday, January 16, 2016

The Good Dinosaur

Assalamualaikum....
Jom layan citer kartun nak...
Filem omputih nie nampak macam best je..
Sha menonton bersama anak-anak...

The Good Dinosaur
Filem yang ok dan best.. Kalau ambil sebagai hiburan ok lah..
Pengajaran yang bagus dalam ini ialah, kita kena berusaha mengatasi rasa takut yang ada dalam diri bukannya menyerah kalah tanpa berusaha.. Sahabat yang baik adalah sahabat yang kekal saat kita susah dan berusaha menolong kita..
Namun saya x berapa suke bila filem ini menggambarkan manusia seperti anjing...
Part nie memang saya xboleh terima..
Sangat-sangat x boleh terima..
Part dinosaur tu dah sangat ok dan best..
Tapi apa pun kenalah tonton sendiri dan nilai...
Lain orang lain pandangannya..

4 comments:

  1. cantik & halus je animasi dieorg buat kan
    kalaulah saya ni pun terror bab animasi ni mesti best!
    boleh buat citer animasi sendiri...heheeehe

    ReplyDelete
  2. Ada plan nak tengok.. cuma masa belum beri chance lagi.. huhu

    ReplyDelete
  3. Nak bagi anak tengok kita kena tengok sekali kan. Kalau biar je dorg tgk sendiri pun x berapa elok. Takut yg negatif dorg ambik pulak nanti

    ReplyDelete
  4. CD utk movie ni mrs pip dah beli,
    tapi tak sempat2 lagi nak tengok ...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com