Sunday, January 17, 2016

Roh Rumah Sewa karya Naim Tamdjis

Assalamualaikum...

Meh Sha nak share pasal kegemaran Sha yang paling baru ini..
Sha dah semakin addicted dengan novel-novel seram tempatan..
Tak terkejar rasanya nak memiliki novel-novel hebat ini..

Buat masa ini jiwa dan raga tidak berape boleh nak membaca novel cinta..
Hati tu dah tertusuk dek panahan karya seram tempatan...

Yang paling baru Sha baca adalah karya Naim Tamdjis..
Roh Rumah Sewa...
Seram dan kelakar serta bersejarah...
Memang ohsem sangat bila baca..
Terasa-rasa seperti watak utama la pula..

Karya yang ditampilkan oleh adik Naim Tamdjis ini memang dekat dihati..
Walaupun bukan orang perak, namun Sha kini dah menetap di Perak..
Baru-baru ini pernah sampai ke Gerik..

Latar novel Roh Rumah Sewa ini adalah di Gerik..
Jadi terasa-rasa seolah berada di Gerik..

Seram tuh memang seram.. Tapi dalam masa yang sama mampu membuatkan sha ketawa..
Watak hantu yang diceritakan memang menyeramkan..

Namun aksi watak utama dan watak sampingan juga berjaya menggeletek jiwa untuk ketawa..
Satu kelainan yang sangat bagus..
Seram dan kelakar... Memang 10/10 lah Sha bagi...

Sha baca dan selesai pada 17 Januari 2016..

 
Diterbitkan oleh Buku Prima..

4 comments:

  1. ohhh... akak bukan asal Perak ea? ingat memang asal Perak... heee

    ReplyDelete
  2. ok...nak kena cari ni...
    macam best je!!

    ReplyDelete
  3. husna pon kalau baca novel seram je mesti akan rasa diri sendiri yg sedang mengalami..

    ReplyDelete
  4. Tetiba terasa nak baca sama gak hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »