Shoplinks.Asia

Tuesday, January 12, 2016

Novel Seram Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua.. Jom menyeramkan diri...
Sha beli novel ini direct dari penulis novel Naim Tamdjis..

Sha bayar pada 04.01.2016.. dan pada 05.01.2016 novel pun sampai..
Memang cepat dan pantas..
Nantikan review penuh dua novel ini ye..

Sha nie bukanlah berani sangat tapi entah kenapa novel-novel seram ini menarik minat..
Sekarang nie memang duk beli novel seram jer..
Bila dapat baca tuh rasa macam thrill sangat..
Memang kagum dengan penulis Malaysia yang berjaya menulis karya-karya seram ini..

Roh Rumah Sewa - Naim Tamdjis
Projek Seram Hotel - Ninie Othman, Naim Tamdjis, Eqbal Mohaydeen dan Aziah Zainal

 Siap dapat tandatangan penulis lagi..

3 comments:

  1. mcm best je roh rumah tu
    seram je bunyi...

    ReplyDelete
  2. macam best ja... zaf suka seram2 ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Best Kak el.. Miamor..
    Trylah baca.. sebab novel ini ada seram, komedi dan sejarah..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI