Tuesday, January 12, 2016

Novel Seram Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua.. Jom menyeramkan diri...
Sha beli novel ini direct dari penulis novel Naim Tamdjis..

Sha bayar pada 04.01.2016.. dan pada 05.01.2016 novel pun sampai..
Memang cepat dan pantas..
Nantikan review penuh dua novel ini ye..

Sha nie bukanlah berani sangat tapi entah kenapa novel-novel seram ini menarik minat..
Sekarang nie memang duk beli novel seram jer..
Bila dapat baca tuh rasa macam thrill sangat..
Memang kagum dengan penulis Malaysia yang berjaya menulis karya-karya seram ini..

Roh Rumah Sewa - Naim Tamdjis
Projek Seram Hotel - Ninie Othman, Naim Tamdjis, Eqbal Mohaydeen dan Aziah Zainal

 Siap dapat tandatangan penulis lagi..

3 comments:

  1. mcm best je roh rumah tu
    seram je bunyi...

    ReplyDelete
  2. macam best ja... zaf suka seram2 ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Best Kak el.. Miamor..
    Trylah baca.. sebab novel ini ada seram, komedi dan sejarah..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »