Friday, January 8, 2016

Segmen Awak Orang Mana?

Assalamualaikum...
Jom Joint Segmen Awak Orang Mana? anjuran Blogger Nur Raihanah..
Boleh kita berkenal-kenalan..
Mana tau datang dari satu tempat yang sama...

http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2016/01/segmen-awak-orang-mana.html

Saya pilih Warna - B401D7

Saya orang mana???
Cam susah jer nak jawab...
Saya lahir dan membesar dekat Kuala Lumpur..
Mak saya orang Muar, Johor dan Ayah orang Melaka...
Sekarang Menetap di Perak..

Jadinya saya orang Kuala Lumpur lah kot.. hehehe..
Yang pasti saya rakyat Malaysia...
Jangan marah ye...

SEGMEN TAMAT 22 JANUARY 2016

3 comments:

  1. mesti susah nak jawab setiap kali org kenal kan? heheheh

    ReplyDelete
  2. rumit jugak tu hihihi. jadi uwais lah nanti. lahir dekat perak. ummi orang perak. abi orang penang. tapi duduk dekat kedah. loghat pun kedah. tatau nak cakap orang mana nanti tu hihihihi

    ReplyDelete
  3. Hi qila singgah dari segmen sama hehe.
    haha susah betul tu :p complicated hehe
    Qila orang Gombak btw huhu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com