Lenovo Golden Warrior Note 8 A936 Meragam - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, January 3, 2016

Lenovo Golden Warrior Note 8 A936 Meragam

Assalamualaikum...
Sadis rasanya bila HP yang baru sahaja pakai meragam dan buat hal..
Kalau ikutkan memang salah sendirilah...
HP tu dijadikan tempat melepaskan geram..
Wakakaka...

Ganaskan?? Nak buat macam mana..
Itu je harta yang paling selamat untuk di wachakan..
Kenapa dan mengapa, biarlah rahsia..
Hehehehe... Bila emosi terganggu, macam tulah jadinya...

Padahal HP tu baru je pakai..
Boleh tengok SINI.. Baru lagikan.. Tak sampai setengah tahun pun lagi..
Sedih ya amat nie...
HP ini mula meragam start 26.12.2015...
Yang paling kritikal dia buat perangai masa 30.12.2015...
Pergh!!!! Langsung dia x nak menyala..
Nak nangis pun ada.. .. Sadis rasanya...

Zaman-zaman tengah gawat inilah HP ini nak meragam..
Mujurlah memang dah pesan dengan diri jangan beli HP mahal-mahal..
Walau secanggih manapun HP tu Sha tetap takkan beli sekiranya harga 800 ke atas...
Biarlah x mahal tapi berbaloi dipakai..
Sha memang guna semaksimum mungkin HP Sha.. Supaya menang memakai...

Lepas ini xde lah sha pakai HP screen besar lagi...
Warggghhhhh!!!! Sedihnya..

 Selamat Tinggal wahai teman....

2 comments:

  1. lepas Samsung meragam lepas hampir empat tahun guna, sekarang ni Hana guna Acer, beli harga RM499 :) alhamdulillah takde meragam, kualiti pun okey

    ReplyDelete
  2. ade sebab semua benda berlaku. mybe tiba masanya nak merasa phone baru

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..