Bila Berjauhan - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, January 25, 2016

Bila Berjauhan

Assalamualaikum..
Hey kengkawan..
Ada yang pernah melalui pengalaman seperti Sha..
Berjauhan dengan suami.. Berpisah negara..

Mestilah adakan..
Sha first time berjauhan dengan Encik Suami..
Berjauhan di negara yang berbeza..

Kalau sekitar Malaysia tu dah biasa sebab tugas Encik Suami..
Kalau dalam Malaysia, masih boleh call..
Bila-bila masa tidak kira waktu..
Tapi kali ini kami hanya boleh berhubung melalui WhatsApp sahaja..
Ada Wifi adalah mesej dari Encik Suami..
Sudahlah berbeza negara.. Berbeza waktu pula..

Selama 10 hari tidak mendengar suara dan melihat orangnya..
Memang terasa rindu yang teramat..
Tiada ungkapan yang mampu menggambarkan perasaan Sha..

Ini baru berpisah Negara.. kalau berpisah alam bagai manalah agaknya..
Semoga jodoh kami kekal hingga ke Jannah..
 

5 comments:

  1. sabar ye kak sha.. demi keluarga tersyg..;)

    ReplyDelete
  2. InshaAllah...semoga segalanya dipermudahkan. belum pernah lagi berpisah jauh dengan suami sampai berhari2, paling lama pun setakat ini 3 hari je, tu pun dalam malaysia sajalah

    ReplyDelete
  3. hehehe surelah rindu
    sllu ado je dia..tetiba dio xde..haihhh kat sape nak maroh x tau lah haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..