Shoplinks.Asia

Saturday, September 24, 2016

CekLawa : Krim Pemutih Ketiak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha nak share sikit pasal CEKLAWA ini..

Kebanyakan pengguna termasuk sha sendiri memang berpuas hati dengan Krim Cek Lawa Pemutih Ketiak ni. memang nampak perubahan bawah lengan dalam masa seminggu je sha guna.
Yang paling best pasal CEKLAWA ni bukan setakat boleh pakai kat bawah lengan sahaja, ianya juga boleh disapu di bahagian tersorok yang lain seperti siku, buku lali, punggung (untuk melembutkan kawasan punggung dan mencerahkan kulit) lutut dan kawasan celah pelipat peha.
Cek Lawa Pemutih Ketiak ini sangat sesuai untuk golongan isteri yang sentiasa ingin menjaga penampilan di mata suami tersayang dan juga untuk mereka yang bakal berkahwin. Tahu jelah zaman sekarang ni bukan macam zaman kita dulu, orang tua dulu selalu jaga penampilan dengan pelbagai cara tradisional yang merumitkan lepas tu nak cari bahan-bahan tu lagi bukan senang. Seiring dengan arus pemodenan, kesemua bahan tersebut telah diolah dalam bentuk krim dan memudahkan kita sebagai wanita untuk menjaga kecantikan diri.

CEK LAWA AKAN MEMBANTU
Kelebihan 1 – Ketiak hitam hilang dalam masa yang singkat
Kelebihan 2 – Membantu mencerahkan ketiak
Kelebihan 3 – Kulit ketiak menjadi lebih licin dan lembut
Kelebihan 4 – Menghilangkan bau ketiak
Kelebihan 5 – Ketiak tidak berbau sampai petang
Kelebihan 6 – Tidak perlu pakai deodorant lagi
Kelebihan 7 – Krim tidak melekit

Kesan Segera dalam masa tiga hari..

Antara kesan yang dpt rasa bila kita  pakai krim ini
✅  Kulit bahagian ketiak akan rasa semakin cerah
✅  Akstrak lemon dapat buang daki degil pada bahagian lipatan.
✅  Dapat atasi masalah kulit kering.
✅  Krim ini kaya dengan vitamin c dan mineral.
✅  Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
✅  Memperbaiki tona kulit nampak sekata.
✅  Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
✅  Dapat melembabkan kulit
✅  Bau yang wangi walaupun tanpa memakai deodorant.
 
 0% Bahan Kimia
Mengandungi :
- Vitamin C
- Estrak Buah-buahan
- Aloe Vera
- Lemon
- Estrak Timun
- Estrak Green Tea

 
Cara menggunakkannya juga mudah
1. Digunakan selepas mandi pagi dan malam.
2. Pastikan ketiak dilap dengan kain bersih hingga kering.
3. Sapu dan ratakan keseluruh bahagian ketiak.
Biarkan krim, tanpa perlu dibilas.

Jom kita berjimat dengan krim pemutih ketiak merangkap deodoran sekali gus, berbaloi-baloi bukan. Hendak dapatkan krim pemutih ketiak ini, memang senang sangat dimana korang boleh dapatkan dikedai-kedai jamu berhampiran atau boleh tengok lebih lanjut di :
WHATSAPP : 0135898615  (CIK IKA)
FB : De'Vox Store
IG : De'Vox Store
*Jika ada yang berminat menjadi agen boleh hubungi hotline seperti  tertera di atas.

TESTIMONI PENGGUNA CEKLAWA
Sis ini suka sangat bula pakai CEKLAWA sebab ketiak dah tak berpeluh dan berbau..

Sis ini suka sebab tempat yang gelap dah nampak semakin cerah.. 
Siap bagi kakak dia test sama tau..

Sis ini suka ketiak makin cerah siap repeat order tau..

Feedback sis ini pula suka dengan bau wangi CEKLAWA malah ketiak pun makin cerah..

Feedback dari sis ini hitam di ketiak dan celah peha dah makin pudar dan beransur cerah.

Siap keluar berita lagi tau..
Jualan CEKLAWA mencecah 2 juta..

Berminat nak cuba? Boleh hubungi no yg tertera di bawah ni yea..nak jadi agen @ stokis pun boleh hubungi no di bawah.
Lawati : fb : De'Vox Store
Instagram : @devoxstore
Hubungi sahaja: 
Cik Ika
013 589 8615

7 comments:

  1. wahhh macam2 sekarang ni, ada krim pemutih ketiak pulak dah... bagus bagus...he he he...

    ReplyDelete
  2. Ohsem tak kaksha. Berkesan sgt tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohsem ain.. Alhamdulillah berkesan..
      Ini nak cuba dekat parut lak..

      Delete
  3. pehhhhh ada kesan pengelupasan tak kalau pakai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak de kesan pengelupasan Mama Darwish..

      Delete
  4. Macam best ni krim putih tiak ni. Hehe. Harga dia berapa Sha?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI