A Walk Down Memory Lane #7 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, September 25, 2016

A Walk Down Memory Lane #7

Assalamualaikum..
Hye semua..
Facebook share memory lama..
Waktu ini Amani berusia 3 bulan..
Gaya tidurnya pelbagai..
Paling kerap tidur mesti tutup muka..
Tak suka cahaya.. Hehehe..
Sampai ke besar macam tu..


5 comments:

  1. Tembamnya Amani. Rasa macam nak picit-picit pipi dia. ^_^
    Anak saya pula ikut berat maknya.
    Saya kurus jadi Asha nak naik berat pun ambil masa jugak. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa kecik je tembam Gee.. Bila dah 6 tahun, kurus je dia.. hehehe..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..