Shoplinks.Asia

Wednesday, September 28, 2016

A Walk Down Memory Lane #9

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom usha memory lama Sha yang berkeliaran di FB nie..
Hehehe.. Memory mengenai Amani..

 
Masa nie Amani baru berusia 3 bulan..
Bambam sangat dia kan..
Bila semakin besar, Amani semakin kurus..

 
Tengoklah Amani.. Pelbagai gaya tidur dia..
Senang sangat nak uruskan Amani nie..
Kalau Sha buat kerja, Sha cuma perlu pasang TV sahaja dan Amani akan diam..
Amani suka dengar bunyi-bunyian.. Dia rasa macam ramai orang di sekelilingnya..
Amani nie dia ada satu perangai masa kecik yang kelakar..
Kalau dia tengah nangis ke mengamuk ke Amani akan diam bila dengar muzik montaj TV3 (yang lama, sekarang tak ada dah keluar..) Memang kelakar.. 
Semua orang gelak bila tengok perangai Amani yang satu nie..

10 comments:

  1. Shomelnye amani masa kecik.. semangat badan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. bila makin besar dia makin slim pula.. hehehe

      Delete
  2. comelnya amani ni kak! geram tengok tau :)
    rindu nak pegang baby, lama sgt tak pegang baby, bau bay pun wangi sangat2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. dah besar nie macam2 baunya..
      Akak pun rindu gak nak main dgn baby.. hehehe

      Delete
  3. alahai...
    yes, fb suka throwback, kan? indah rasa nyer tgk gambo anak2 lama2...

    ReplyDelete
  4. Memang cantik dari kecik amani ni. Besar nnti jadi anak solehah ya sayang ❤

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI