Shoplinks.Asia

Wednesday, September 7, 2016

Bila Musim Hujan Datang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu ini dan minggu lepas memang musim hujan..
Bila petang je hujan..
Kadang-kadang membawa sampai ke malam..
Sejuk je cuaca di Behrang..

Pagi-pagi berkabus..
Rasa macam duduk dekat negara beriklim sejuk..
Kikikiki... Sha paling suka bila musim sejuk macam ini..
Nyaman je memalam bila nak tidur..

Cuma bajulah lambat kering..
Pada yang nak cepat, dobi layan diri menjadi pilihan..
Sha pula biasanya akan basuh guna mesin basuh macam biasa..
Spin untuk kering je Sha guna turbo..
So bila jemur pagi, kadang-kadang tengahari dah boleh angkat..
Yang penting ada pengudaraan dan sedikit cahaya matahari..
 
 

 
Rintik-rintik hujan yang membasahi..

5 comments:

  1. Suka tengok keadaan lepas hujan.. tak suka hujan time nak p kerja.. T_T

    ReplyDelete
  2. kat sini malam2 hujan ngan angin kuat
    seriau plak mcm2 palahotak ni pikiaq tsunami bagai

    ReplyDelete
  3. Dekat puncak Alam pun hari2 hujan kaksha. sejuk je gulung dlm selimut malas p kelas hahaha

    ReplyDelete
  4. sini pun hujan..bestnya sejuk je alhamdulillah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI