5 Kisah Seram di Perpustakaan oleh Olvidado Shakur - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, September 10, 2016

5 Kisah Seram di Perpustakaan oleh Olvidado Shakur

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang sangat nipis..
Sekejap je boleh habis..
Hahaha..
Tapi tahap keseramannya mampu membuatkan ko berfikir..
Ada 5 kisah berkaitan Perpustakaan..

Kisah 1 : Pengawal Sekolah
Cite nie ok.. Best.. Adalah diselitkan untuk pengetahuan ko dan aku yang macam mana pun kita berusaha, mak tu antara orang yang terpenting.. (Apa kaitan dengan Perpustakaan ek?? Bacalah) Lepas tu, kita ini kalau kerja kat satu2 tempat, eloklah dengar cakap orang lama. Mesti ada sebab kenapa seauatu perkara tu dilakukan..

Lepas baca cerita first ini, Sha tergerak nak baca Di Sebalik Takbir.. 
Luahan hati penulis.. Best.. 
Ko kena baca gak luahan hati abang Johnny Depp nie.. 
Kikikiki..

Kisah 2 : Cari Saya?
Pengajaran.. Pengajaran.. Lain kali jangan cakap besar.. 
Kan dah kena kacau.. Mujur tak mati.. 
Kesian kamu.. Kikikiki.. Dia main cak cak lak..

Kisah 3 : Aku Nampak Apa Kau Nampak!
Ngeri wei.. 
Sedang kau buat maksiat or bising dalam Perpustakaan, 
tetibe datang makhluk pelik kelar leher kau.. Mati.. 
Tapi orang sekeliling ko buat tak tahu je.. Wargh!!! 

Kisah 4 : Mana Satu Kudin?
Memang mendapatlah bila dia main nyamar-nyamar lak.. 
Udah jenuh mencari kudin yang betul.. Sian mereka.. 
Tak pasal-pasal kena kacau..

Kisah 5 : Buku Terlarang
Buku yang ditulis dengan darah dan perjanjian jin.. 
Memang mencari nyawa manusia sebagai makanan.. 
Mujurlah tiada apa yng berlaku pada pembacanya.. 
Namun pasti akan ada yang terpedaya..
Novel yang ohsem.. Ceritanya berkaitan Perpustakaan..
Memang maveles..

 
Baca dan selesai pada 04.09.2016

6 comments:

  1. macam best. tapi... erk kalau malam rasanya campak bila nampak cover buku ni. huhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best..
      Boleh balut dengan pembalut hadiah untuk tutup cover dia..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..