Shoplinks.Asia

Sunday, September 18, 2016

Majlis Pernikahan Adik Perempuan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Majlis pernikahannya bermula lepas Isyak sekitar jam 9 malam..
Tapi terlewat sebab ada satu lagi pasangan pengantin yang tak sampai..
Sekitar jam 9 lebih majlis bermula dengan kutbah..
Kemudian akad pun berjalan.. Adik pasangan yang kedua..
Abah yang nikahkan.. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar..
Selamat sudah menjadi suami isteri..
Acara salam2 dan pakai gelang dibuat di rumah.. Supaya keluarga pengantin lelaki boleh makan..
Sebab dah lewat sangat takut ada yang lapar..
Terima kasih pada yang datang di malam pernikahan adik perempuan Sha.. Mohon doakan kebahagian mereka..

Adik perempuan Sha..

Alhamdulillah.. Dah selamat..

Makan dulu..

Acara bertukar-tukar cincin..

Ini juru makeup adik..
Bakal adik ipar Sha..

5 comments:

  1. waahh pasni next wedding plak ya

    ReplyDelete
  2. tahniah sekali lagi ye..=)
    lambat lagi adik saya akad nikah baru ni. jam 11.
    alasan kadi sebab ramai sangat orang nok nikoh malam tu..

    ReplyDelete
  3. wah juru makep tue bakal adik ipar ker...lagi satu majlis lah nak buat kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI