Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, September 29, 2016

World War Z (2013)

Assalamualaikum...
Hye semua..

Sha baru je berpeluang tengok citer ini..
Itupun sebab ada yang kata cerita ini Awesome macam Train to Busan..
Well.. Bila dah tengok memang pun..
Cerita ini punya debaran yang sama macam menonton Train To Busan..
Ganas owh dia punya zombie..
Cuma zombie dia tak serang orang yang sakit dan tua..
Why?? Sebab dia nak badan yang sihat..

Hero dia Brad Pitt.. Memang ohsemlah..
Walaupun nampak sangat serabai dengan rambut panjang..
Tapi seriouslly memang awesome..

Macam mana watak Gerry Lane itu memerhati dan mengumpul maklumat pasal zombie..
Dalam kiraan berape manusia yang kena gigit jadi zombie..
Bagaimana zombie tu x serang orang sakit dan orang tua..
Memang awesome..

Menakutkan dan juga awesome..
Kita tunggu sambungan dia..

 


Owh ya.. Sha tengok cerita ini online..
Tak tengok strait..
Tengok sambung-sambung...
Nampak tak betapa penakutnya Sha..
Hahaha.. Tapi suka cabar diri..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI