Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, August 21, 2017

Erti Cinta oleh Camellia aka Maria Kajiwa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Satu sikap pembaca yang akan sentiasa ada..
Beli buku tapi tak baca..
Beli, simpan dan tengok..
Yang penting buku dah ada dekat rak..
Macam buku ini.. Beli dah lama..
Sha beli masa Pesta Buku hari itu..
Buku ini ada sambungannya..
Tajuk nya Sejak Kita Bertemu..
Penulis ini juga menggunakan nama pena Maria Kajiwa..

Jom cerita pasal novel ini..
Sha agak geram jugalah dengan watak bernama Anis ini..
Berani tak kena tempat.. Mulutpun agak celupar..
Adoi.. Geram je menahan hati sepanjang membaca novel ini..
Tu belum lagi perangai Joe yanv syokkan Anis dan berkeras inginkan Anis..
Tapi kerana sikap Anis dan Joe inilah banyak rahsia di flat itu terbongkar..
Banyak kejahatan yang lama terpendam akhirnya terbongkar..

Erti Cinta berjaya membongkar mengenai cinta..
Betapa Cinta itu sangat dekat dengan manusia dan mempunyai perbezaan erti kepada setiap manusia..
Pengajaran dalam cerita..
Cinta yang penuh misteri..

Sha baca dan selesai pada 20.08.2017

4 comments:

  1. Assalamualaikum Wrmbth

    Apa khabar & salam isnin yang ceria sis Shah

    Kisah cinta ni memang mengkhayal kan

    Tapi cinta pada ilahi juga yang paling utama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. Cinta pada Ilahi juga yang hakiki..

      Delete
  2. Hana teringin nak baca tapi takut lak hehe bagi kak Sha seram sangat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah seram sangat, okay lagilah sebab hantunya baik-baik..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI