Lemang Periuk Kera - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, August 21, 2017

Lemang Periuk Kera

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Yeah!! Sekian lama mencari..
Akhirnya dapat juga Sha merasa..
Teruja sangat ini.. Kikiki..
Macam orang mengidam pula rasanya..
Dari tahun lepas sebenarnya cari..
Tak sangka dekat Tanjung Malim bertemu jua..
Lemang Periuk Kera yang viral..
Akhirnya berjaya juga dia jumpa jalan ke Politeknik..
Jenuh menunggu ini.. Memang terhangat di pasaran.. Kikiki.. 

Satu di jual dengan harga RM2..
Rendang ayam RM4 je..
Okaylahkan.. Campur kos penghantaran baru RM24 je..
Sha order sikit je.. Buat rasa je..
Makan dengan kawan-kawan pejabat.. 

Sha order 10 ketul sebenarnya.. 
Tapi dapat 8 ketul je.. Kikiki.. 

Rendang ayam pun menarik.. 

 Memang sedap..
Lemak dia lain daripada lemang buluh..
Alhamdulillah..

6 comments:

  1. dah habis raya baru dapat hilangkan kempunan tu tapi takpe yang penting dapat jugak merasa :D

    ReplyDelete
  2. Tak pernah merasa lagi sebab terbayang rupa periuk kera. Tapi betul lah berlemak dari biasa ya. Kena cuba ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Lebih berlwmak dari lemang biasa..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..