Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, August 31, 2017

Bibimbap Malaysia

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari Selasa (29.08.2017) Kawan Opis Sha ada open order Bibimbap..
Sha pun orderlah sebekas.. RM10 je..
Sesekali makan kan.. Kawan Sha ini memang rajin buat makanan Korea..
Selalunya habis je bila Sha tahu.. 
Kali ini dia whatsapp personal tanya nak tak..
Memang terus orderlah..
Alhamdulillah.. Sedap..
Makan sambil tengok citer China.. Hahaha..

 
Versi Melayu..
Sha punya ini tanpa taugeh..
Tak suka taugeh.. Hahaha..

 Bila dah digaul kesemuanya..
Pergh!! Ohsem sangat rasanya..
Deabak..

5 comments:

  1. Rasa macam mana kak Sha? Apa dalam tu kak sha, heehehe. tak pernah rasaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa dia macam nasi goreng yang tak digorwng.. Hehehe.. Dalam tu ada cendawan, carrot, sayur sawi yang dikukus. Daging tu tak pasti dia masak macam mana..tumis rasanya.. Pastu telur mata dan sos bibimbap.. Sos nie tak pedas sangat..

      Delete
  2. alahai sedapnya...teringin nak makan haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI