Shoplinks.Asia

Tuesday, August 1, 2017

Giveaway Preloved Comic By Elsaalicious

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menang komik tau..
Jom ramai-ramai..

Giveaway Preloved Comic By Elsaalicious
Giveaway Preloved Comic By Elsaalicious

Senarai Hadiah Giveaway Preloved Comic By Elsaalicious

Tempat Pertama
3 Komik Lawak Kampus (Jilid 13, 14 & 15)

Tempat Kedua
2 Komik Lawak Kampus (Jilid 20 & 21)

Tempat Ketiga
1 Komik Lawak Kampus (Jilid 18)

Tempat Keempat
1 Komik Lawak Kampus (Jilid 25)

Saguhati
Bloglist Selama Sebulan X 10 Pemenang

Wah seramai 17 Pemenang Elsa cari. Apa tunggu lagi? Jom join

Okay Bismillah. Klik banner untuk join

12 comments:

  1. terima kasih join elsa. elsa dah update dalam senarai peserta. goodluck!

    ReplyDelete
  2. MV pun Join http://msvelentine.blogspot.my/2017/08/giveaway-preloved-comic-by-elsaalicious.html..

    anak2 MV suka komik ni

    ReplyDelete
  3. hi...dari GA yang sama..good luck..jom follow saya..tq

    https://aztieyshana.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. blogwalking sini. semoga murah rezki awak.

    http://kanvasdakwat.blogspot.com/2017/08/giveaway-preloved-comic-by-elsaalicious.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI